Brev:
Hørfrøolie
8. april 2008
Alder:
6 mdr.
Hørfrøolie
Hej Helen
Tak for en super brevkasse.
Jeg har en dreng på næsten 6 måneder, som får 2 måltider om dagen med hhv. grød og mos.
Som fedtstof i hans grød/mos anvender jeg hørfrøolie. Men jeg er kommet i tvivl om det er Ok, da jeg har læst at der er meget 'østrogen' i hørfrøolie.
Jeg ved at man anbefaler at drenge ikke får for mange soyaprodukter netop fordi de indeholder meget østrogen.
Er det også tilfældet ved hørfrøolie ?
De bedste hilsner
Sandra